سابود

سابود یعنی هاله خرمن ماه...من ماه رو به خاطر تنهاییش خلوصش و یکتاییش خیلی دوست دارم....

سابود

سابود یعنی هاله خرمن ماه...من ماه رو به خاطر تنهاییش خلوصش و یکتاییش خیلی دوست دارم....

قرن

اینک موج سنگین گذر زمان است که در من می گذرد…؟!

 

  نه

 درد این قرن دیگر مانند زخمهای خونین قرن قبلی نیست!

 دمل چرکینی است که به این زودی سر واشدن ندارد،

 

  زهرش به من که خیلی زود اثر کرده!

  اعتقاداتم یکی یکی در برابرم رنگ باختند …

  و من مثل مادری عزادار تنها توانستم مبهوت و جان سپردنشان را نظاره کنم.

 و صدای بی رحمانه ی قلبم را بشنوم که منظم و سنگین ،زنده بودنم را به من سرکوفت می زد…

 

…نه،در این قرن دیگر نه خونی خواهی دید نه زخمی..

عروسکها که خون ندارند!

 

این قرن قرن سردرد های سرسام آور پس از گریه های طولانی قرن قبلی است.

و انسان،

  خسته از تقلا های گذشته آرام آرام خودش را به دست عنکبوت می سپارد.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
الف دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:05 ق.ظ http://sarzamin-ir.blogsky.com

به نام حضرت عشق
سلام
خیلی خوشگل بود و به خاطر قلم زیبات تبریک میگم

مهسای شب رصد چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 ق.ظ

عروسک های خیمه شب بازی بی نیاز به گرداننده بازی میکنند ٬ روزی چند مرتبه
مدتهاست فکر میکنند بازی داده میشوند آنها
دریغ نمی دانند ٬ هیچ وقت ندانستند٬ گرداننده هرگز نبوده است.

مهسای شب رصد چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ق.ظ

عروسکهای خیمه شب بازی بی نیاز به گرداننده بازی میکنند٬ روزی چند مرتبه
مدتهاست فکر میکنند بازی داده میشوند آنها
دریغ نمی دانند ٬ هیچ وقت ندانستند٬ گرداننده هرگز نبوده است!

مهسای شب رصد شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:20 ق.ظ

عروسک های خیمه شب بازی بی نیاز به گرداننده بازی میکنند٬ روزی چند مرتبه
مدتهاست فکر میکنند بازی داده میشوند آنها
دریغ نمی دانند ٬ هیچ گاه ندانستند ٬ گرداننده هرگز نبوده است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد